איך יוצרים ושולחים ניוזלטר למועדון הלקוחות?

איך יוצרים ושולחים ניוזלטר למועדון הלקוחות?

אז אספתם לקוחות ויצרתם לעסק שלכם "מועדון לקוחות" – מה עושים עכשיו?

חשוב לפתח אסטרטגיה המתבססת על איפיון העסק שלכם ולקוחותיכם ולשמור על מועדון הלקוחות שלכם פעיל – להציע ללקוחות דברים שיעניינו אותם ויהיו טובים להם. הדרך הכי קלה ושימושית לשימור הקשר שלכם עם מועדון הלקוחות היא מערכת דיוור – מערכת דרכה אתם יכולים לשלוח הודעות אלקטרוניות (הלוא הן מיילים) ואסמסים לתפוצה רחבה.
מערכות הדיוור מאפשרות חלוקה של הלקוחות שלכם לפי פילוח שאתם מגדירים ושליחת דיוור בהתאם לכך, ניתן לפלח את הלקוחות שלכם לפי תחומי עניין, גיל, מין, אזור גאוגרפי או כל פרמטר אחר שתבחרו.
כך תוכלו למקד ולחדד את המסרים של העסק וליצור תקשורת איכותית ומניבת הכנסות עם הלקוחות שלכם.

השתכנעתם? רוצים להתחיל לתחזק את הקשר עם הלקוחות?

השיטה הפשוטה (והזולה) יותר היא שליחת ניוזלטר (newsletter), שהיא בעצם הודעת מייל עם כל המידע הפרסומי שתרצו לשתף עם מועדון הלקוחות.
הכנו לכם סרטון הדרכה פשוט שמראה איך שולחים ניוזלטר למועדון הלקוחות ומה הן יכולות מערכת הדיוור שלנו.

 

חשוב לציין! כיום הנתונים מראים כי מעל 60% מהגלישה באינטרנט היא מהסמארטפונים.
חשוב לוודא שהניוזלטר שאתם יוצרים הוא רספונסיבי (כלומר – מותאם לכל גדלי המסכים) אחרת הניוזלטר שלכם יהיה לא שמיש!

ומה כדאי לשלוח בניוזלטרים?

כאן למעשה באה לידי ביטוי היצירתיות שלכם.
יש לכם ערוץ תקשורת ישיר עם הלקוחות שלכם ואתם קובעים את הקצב ואת התוכן.
תוכלו לעשות זאת באמצעות טקסט, תמונות, סרטונים, דפי נחיתה, אתרים ואפליקציות.
צרו ללקוחות שלכם עולם תוכן עשיר ומשתלם, שישמור אותם קרובים אליכם.

אתם יכולים לנצל אירועים מיוחדים לשליחת ברכה מהעסק אל הלקוח, שליחת טיפים ותוכן שיעניינו את הלקוחות, להעניק קופונים, להכריז על מבצעים, ובעצם לתת ללקוחות שלכם את ההרגשה ששווה להיות חלק מהמועדון שלכם.

בפוסט הבא נעלה מדריך לשליחת אסמסים דרך מערכת הדיוור, הישארו מעודכנים!

לא בטוחים איך לבנות אסטרטגיה? מה נכון לשלוח ומתי? דברו איתנו, נשמח לעזור 🙂

כתיבת תגובה

עוד פוסטים שתאהבו

דילוג לתוכן